VECKA 20
  • Kalasvecka, massa förberedelser som tagit min tid på kvällarna, igår bakade jag och slog in paket från att ungarna somnat till kl 23 så jag satt varken vid tv eller dator.
     
  • Tilde fyller 2 år idag! Min lilla skruttunge, att tiden går så fort. Knappt jag kommer ihåg hur tiden innan henne var, ändå känns 2 år inte så stort men hon är ju så duktig på det mesta och hon känns större :)

     

  • Igår körde jag jobb/utb från 7,30-19 och jag kände mig inte ens speciellt trött på kvällen. Två dagar i rad har jag lagt mig efter midnatt, men jag är en kvällsmänniska som inte kan släppa och slappna av och lägga sig i tid. Sova kan man göra i nästa liv ;D 
     
  • Barnen har varit hemma med Peter två dagar nu, Max vaknade med ögoninflammation igår så då blev Tilde också hemma. Han var fortfarnde röd idag så de blir hemma åtminstonde imorgon också. Bra att Peter jobbar em, då behövs inte så mkt vab när vi kan byta av varandra på eftermiddagen.

     

  • På lördag kör jag och Tilde lite gemensamt kalas, men mest för henne men jag tänker inte ha något eget sen, känns lite onödigt när vi fyller så tätt och 26 är väl inget speciellt att fira :P Kommer i alla fall att ha en tjejkväll då på lördagkväll med lite tjejer här hemma, dricka gott och snacka massa skit :P

     

  •  När helgen är över ska jag sätta mig en kväll med Tradera, för nu har jag rensat ut mkt som bara ligger och väntar på försäljning.
     
     
  • Ska även ta tag i att rensa lite i garderober, hänga undan vinterkläder och lägga mössor/vantar i lådor och plocka fram mer vår/sommarkläder. Jag rensade i hallen idag men ska hänga ordning lite mer i garderoberna.
     
     

Kommentera

Publiceras ej