I brist på dataladdare som pappa lånat hem kan jag inte ladda upp bilderna från kameran jag knäppte idag. Hämtade barnen strax efter 16 och åkte hem och då ville dom frysa is i mjölkpaket för det hade dom gjort på förskolan. Så vi släpade fram silkespapper och kottar, stenar, glitter mm som de fyllde sina mjölkpaket med och sen fyllde vi med vatten! Nu väntar vi spänt för att se vad det blir när det frusit klart! 

Slängde ihop lite korvstroganoff och ris till middag sen såg barnen en film medans jag diskade undan och dammsög lite. 
Vid 19 gick vi upp och sen kom jag inte ner förrän 20,45 då de somnat. Båda vill att man ligger breve när de ska sova o svårt att klona sig så Tilde skrek när jag gick till Max så till slut stod hon breve hans säng och gorma så jag följde med henne in igen och då hann Max somna stackarn.. Hon tog längre tid på sig men vid 20,40 sov även hon. 2/7 kvällar med läggning på båda gjorda, sen borde Peter lägga dom själv i 7 dagar i sträck för rättvisans skull haha.

Imorgon har kah öppning på jobbet, 6,30-13 jobbar jag och sen hämtar jah barn sen ska jag en snabbis till sjukhuset för o då nytt recept på P-piller och sen skulle vi ev skriva kontrakt med mäklaren om huset vi vill köpa, så säljaren inte kan sälja till nån annan medans vi försöker sälja vårat hus. 
Sen blir det badhuset ensam med två barn, Max blev erbjuden en reservplats på simskolan eftersom han var först i kö så kl 17 ska han simma så då tänkte jag och vi kan plaska lite bredvid samtidigt, tror inte Tilde vill sitta breve en pool pch titta på i 45 min utan att få bada. Men det blir bara 45 minuter men vi ska dit på söndag med så de får nöja sig med en kortis imorgon. Törs inte vara med dom helt själv men eftersom Max har ledare som kollar honom imorgon och vi kan vara i samma pool men på andra sidan så känns det mer ok. På söndag ska mamma följa med så då kan vi ha koll på varsin unge! 

Kommentera

Publiceras ej