Peter sov till 12-tiden idag och då hade vi hunnit med en tur till skogen med mamma/mormor för att plocka lite mossa, granris mm. Åt lite risgrynsgröt till lunch och sen var vi ner på stan och beställde framkallning på julkort! Letade efter en julgransfot på secondhand oxå men jag var ute för sent, alla var slut.
Till mellis tog vi varsin lussebulle och ungarna fick börja med lördagsgodiset, ett varsitt kinderägg.

Peter åkte till jobbet igen vid 17, vi åt lax till middag och sen kom mamma/mormor med hennes Peter en sväng och sen satt vi i soffan framför barntv och åt lördagsgodis. Klockan 20,20 hade båda barnen somnat och jag gick ner i källaren och sprayade lite.
Sen gjorde jag en god drink och tog fram ben&jerry glass, första gången jag provar och det var gott!  

Nu ska jag se en film som börjar på 4an, misstänker jag sett den förut! 
Aja, trevlig lördagskväll på er! 

 

Kommentera

Publiceras ej