Årliga traditionen för Halloween är gjord!
Kl 17 kunde jag åka hem från jobbet och då var alla ombytta och färdigätna så vi åkte direkt ner på stan. Ställde ut våran pumpa på stadshustrappan, gick en sväng på stan, Max var med på en skattjakt och så fanns det ett discotält där vi körde några moves innan vi gick vidare för fika. Barnen åt varsin halloweenbakelse, Tildes beställde jag häromdagen glutenfri så det inte skulle bli nått krångel och sen var klockan nästan 19 så då hämta vi tillbaka pumpan och styrde hemåt för att sova. Hela dagen har känt som fredag, säkert för att vi hade planer nu på kvällen så känns jobbigt att jobba imorgon med, men sen äntligen är det helg!
 
Nu har jag och Peter fixat mer festdekorationer här hemma och plockat lite så inte allt är kvar tills imorgon.
Jag slutar 15, då hämtar vi barnen och kör dem till mamma/mormor och sen åker vi hem o fixar oss färdiga för fest!
 
Nu är det Big Brother live på tv och jag ska fixa med lite mera spindelnät :D

Att försöka fota dessa alltså, Max satt i kasta i sig bakelsen o rörde hela kroppen osv och Tilde ungefär likadan, jag har 14 kort oxh detta blev bäst, så ni kan ju gissa hur de andra såg ut.. 




Kommentera

Publiceras ej