Men hej!! Bara 4 mĂ„nader sen sist jag skrev 😬 jaja hĂ€r har det hĂ€nt en hel del.. Men ska jag dra det lite snabbt sĂ„ köpte vi hus i Årsunda redan i mitten av mars för att kunna börja rusta, sĂ„ vi körde dubbelt boende ett tag men 1 juni skrev vi över vĂ„rt hus i Sandviken till nya Ă€garna sĂ„ nu Ă€r vi riktiga Årsundabor! 
Vi trodde vi skulle klara av mer rust sjÀlv frÄn början men tiden rann ivÀg och vi fick anlita hjÀlp!

Installerat bergvĂ€rme, gjort om ett badrum och gjort om hela köket hann vi med innan vi flytta in och sen dess har det stĂ„tt ganska stilla. Mycket som Ă€r halvfĂ€rdigt och mycket som ska göras men man har ju jobb och barn oxĂ„ som ska skötas sĂ„ det fĂ„r ta sin tid :) 

Men NU har jag gĂ„tt pĂ„ semester! Jag har oxĂ„ skrivit pĂ„ tillsvidareanstĂ€llning för min förskollĂ€rarlegitimation dök upp i maj! 👍👍
Gick hem efter lunch i fredags och dĂ„ var vi till Gysinge pĂ„ ett brandbilsmuseum men det var bara skrĂ€p tyvĂ€rr.. Stannade pĂ„ Lundgrens bageri i fĂ€rnbo pĂ„ vĂ€gen hem för fika och glass istĂ€llet. Åt tacos hĂ€r hemma med Veronica m familj till kvĂ€llen.
Lördagen började med fiske pĂ„ förmiddagen, lite handling i Sandviken och en kaoslunch pĂ„ McDonalds. VĂ„ra 3 ungar ihop Ă€r inte roliga nĂ€r dom sĂ€tter igĂ„ng med sina pĂ„hitt... 😬
PĂ„ kvĂ€llen var vi hem till Veronica o Ă„t plankstek och planerade vĂ„r Ålandsresor, sov kvar sĂ„ vi kunde planera lĂ€nge med lite vin :) 
Enkelt för pĂ„ morgonen nĂ€r vi vakna va det bara att gĂ„ hem o Ă€ta frukost 👍

Idag har vi haft en hemmadag, började med promenad med Veronica för lunch sen har vi röjt lite i kÀllare o garage medans barnen sÄg lite tv. Sen grilla vi lunch, badade och va hemma.
Grillade hamburgare till middag och barnen fick ugnspannkaka, alla nöjda 👍

Nu sover barnen, de var vakna lĂ€nge igĂ„r o va griniga o trötta idag pĂ„ em/kvĂ€ll sĂ„ idag fick de lĂ€gga sig tidigare. 
Jag slappar i soffan men funderar om jag ska göra nĂ„n nytta istĂ€llet 😀

TÀnkte försöka blogga nu nÀr man har
semester i alla fall! FĂ„r se hur det gĂ„r! 

NĂ„gra bilder bjuder jag pĂ„ med! 


1 kommentarer

cattenick.blogg.se

15 Jul 2015 11:34

VĂ€lkommen tillbaka â˜ș

Kommentera

Publiceras ej