Va hemma med barnen imorse, mormor deras kom strax efter 10 och tog over och jag slangde ner det viktigaste i viskan sa gick jag till taget! Kom en halvtimme sent till Gavle, 13.30. Var en svang till Bmw dar alskling hamtade lite saker han bestallt. At pa donken i Valbo, sen kopte jag 2 par skor. Ett par svarta enkla stovlar med lag klack, mina roda ar helt slut, anvander dom dagligen till dagis och jobb o sa. Hittade ett par guldiga klackar oxa, 70% rabatt, sa jag gav ca 75 kr eller na for dom! Kap!

Tagenterna fungerar inte som vanligt har, inge tecken eller sista bokstaverna fungerar, vet ej varfor.

Ikvall ska vi dricka lite, far se om vi kanske ska ut pa nan svang pa stan oxa! Vi far se hur det slutar.. som vanligt! 

1 kommentarer

----------------------

01 Mar 2008 03:51

de sket sej som vanligt.. nu ger vi upp det här tycker jag.. fungerar inte.. inte ett jävla dugg..

Kommentera

Publiceras ej