Blev att packa väskan o dra till älsklings föräldrar när han vaknat, där blev det sol och bad i poolen hos deras granne (som förövrigt är älsklings moster) för dom var inte hemma. Riktigt skönt i vattnet, och det var inte lika hett idag som det varit de senaste dagarna. Blev lite mat där sen bestämde vi oss för att åka till Valbo o kika i lite affärer.

När vi kom dit hitta jag en bikini på rea på Gina Tricot och älskling hitta ingenting :P Sen ringde Carrol när vi skulle in på Ikea o ville ha med oss på bilbingo. Lätt tyckte jag, men älskling tveka lite. Men vi bestämde oss för att följa med, det skulle börja 19 o klockan var efter 18 så vi gick bara rakt igenom Ikea och älskling köpte en korv. Jag fick med mig fyra till små vita handdukar, köpte två förut, fanns inga fler då, men nu va det påfyllt :)

Bilbingon höll på till 21.45, riktigt roligt var det, tiden gick rätt snabbt men ingen av oss vann. Men jag ska lätt göra det igen :) Sjukt underhållande, tråkigt bara när man saknar så få nummer och ändå inte får tuta. Sista vinsten var på 10 000, det hade ju inte suttit helt fel direkt :)

Nu är vi hemma, slappar. Ska väl strax sova, imorgon blir det jobb 14-21 och före det ska jag till mamma o hämta post så jag kan betala räkningarna mina :)

Godnatt!

1 kommentarer

Junitjej

29 Jul 2008 23:37

Bilbingo hade varit kul att testa!

Kommentera

Publiceras ej