Först ska jag skänka en tanke till alla som inte finns hos oss längre ♥

Har precis skjussat iväg Peter på fest, så vi blir ensamma ikväll.. men jag har 450g ostbågar och lite popcorn i micron så jag borde klara mig! Så fort Max har lärt sig tycka om ersättningen ska jag ut och roa mig lite oxå.. men först hoppas jag på att jag och Peter kan gå på en bio när han har ledig vecka (om två veckor) och vara borta nån timme bara!

Snart är helgen över, men i veckan jobbar Peter förmiddagar så då kommer man ses lite mer i alla fall! Det är tråkigt och jobbigt när man knappt hinner ses om dagarna :(

Nä, nu börjar Singing bee! Ha en trevlig Halloween alla där ute, oavsett om ni är hemma som jag eller ute och festar!

2 kommentarer

"moster"

01 Nov 2009 10:19

barnvakt klar ;)

Anonym

01 Nov 2009 16:07

Halloj! Jo, hon har en massa hår :) Men det hade tydligen jag också när jag föddes. Amningen går lite upp och ner. Tycker nätterna är lite kluriga. Hur funkade det för er den första tiden?

Kommentera

Publiceras ej