Gokväll!

Ska precis gå upp och lägga oss så ska bara slänga in några snabba rader.. Jag jobbade från 7-14.30 idag och det gick jättebra, jag hoppas dom ringer ut mig fler gånger :) Note to self: Sök sommarjobb!

Max har ändrat sina sovtider lite idag och höll sig vaken från 13 och vid 19 var han så trött så jag provade välling istället för gröt men han sov bara 15-20 min och vaknade och var helt otröstlig.. jag vet inte om vällingen var dålig på något vis eller om det var för att han var ovan, efter lite vatten och tröst somnade han om i Peters knä och sover fortfarande gott! Hoppas de håller sig hela natten!

Imorgon ska Peter börja på sitt gamla jobb igen och då blir det 4-skift så han börjar med 5 förmiddagar..  Jag och Max ska åka ut till mamma som har sportlov denna vecka och där ska jag rensa lite av mina gamla garderober där och hon skulle bjuda på mat :) Bra deal tycker jag!

Puss puss och nattinatti!

2 kommentarer

Your Dream Closet

01 Mar 2010 09:41

jo de räcke rhur länge som helst ! men de är inte så kul att lägga ut så mycket i en klumpsumma när man kanske bara har ett par hundra att leva på hela månaden, jag vet själv hur de var när man gick på högstadiet och inte hade några pengar knappt :)

Your Dream Closet

01 Mar 2010 09:49

det beror nog på skulle jag tro, skulle tro att de flesta föräldrar står för hårprpodukter men det beror nog alldeles¨på hur mycket man behöver. Jag fick köpa en del själv då jag alltid varit så mån om mitt hår och alltid velat haft dyra och många produkter.,

Kommentera

Publiceras ej