Har läst igenom en mama-tidning och suttit lite vid datorn..Wallander-filmen på 4an har rullat i bakgrunden. Men jag gillar inte den där filmen eftersom dom tar ett litet barn och skickar ut på vattnet pga nån dum jävla idiotsekt!
Usch, jag mår illa när jag ser sånt!!

Max har sovit 2 timmar utan ett ljud nu och annars brukar han alltid vilja ha nappen efter ca en timme. Håller på tränar att han ska somna själv i sin säng så jag la mig i våran säng breve så vi kunde hålla handen och efter många vridningar och vändningar somnade han till slut in!

Imorgon börjar Peters lediga vecka och det ska bli SÅ skönt! Men han ska få sova ut efter sina 7 förmiddagar imorgon men sen får han vara med och gå upp på mornarna resten av veckan :) - Rätt ska va rätt!

Godnatt med er!

4 kommentarer

sofie

31 Jan 2010 23:18

jamen så var de för mig med :P



Absolut, de får vi göra :) Får höras mer i veckan då :) kram

Läsare

01 Feb 2010 20:58

Hej, det är verkligen sjukt jobbigt att texten längst upp; En ung mammas vardag, Mamma till max 090605! Rullas upp hela tiden. Blicken fixeras lixom vid den. Snääälla ta bort det!

Annars kan jag komma med ett litet önskemål, ett videouppdate! Kul med omväxling. Väldigt bra blogg , Puss <3

- Desirée Serung, high heels gives you a better view.

02 Feb 2010 11:29

Duu har fått en award hos mig idag ! :)

Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

02 Feb 2010 11:35

Jag städade på sandvik men det företaget är inte kvar så kan inte gå tillbaka dit. Åh tror inte att nån anställer mej nu i två månader lixom :P men har lite andra planer :)

Kommentera

Publiceras ej