Vi åkte till Peters föräldrar direkt jag slutade kl 15 idag och jag ville så gärna baka och tänkte ta med en pepparkaksdeg men de blev inte något och tänkte göra de nu när vi kommit hem, hittade ett recept på gräddkola men då har vi ingen grädde hemma - suck!

Så därför tänkte jag tipsa om en supersmarrig och saftig mjuk pepparkaka istället. Men den kan jag heller inte göra idag men den är supergod! Receptet är från Santa Marias hemsida.


 


Glöm inte att vara med i min tävling om 3 valfria lack! Här hittar du den!

7 kommentarer

Ylva

30 Nov 2010 21:25

Ååh, det där lät smaskens!!

Ja det är synd om Lilja idag :( Hemska dagisbasilusker :/



Jag har mailat dig nu och hoppas jag förklarat fint :P hihi Gör det när du har tid, det är ingen bråska :)

Therese - Sockenvägens Söta

01 Dec 2010 07:36

Mjuk pepparkaka får mig att tänka på å sakna farmor... Ha en fin första december!

Adara Magazine- bloggtidningen på nätet!

01 Dec 2010 10:39

Det där lät gott! :)

anna

01 Dec 2010 10:41

Åh jaa, jag ska försöka fixa det idag :D

My Beauty Secrets

01 Dec 2010 13:03

jag älskar mjuk pepparkaka, så himla gott !!

d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

01 Dec 2010 22:03

sv: Haha jag tyckte precis tvärt om att de lät fräscha! Dock har jag inte finnar ens haha, så får ge de till andreas eller så :) videon är ju bara precis som en vanlig reklam typ, lite tvshop typ :P

My Beauty Secrets

02 Dec 2010 21:27

haha ska jag vara helt ärlig hur jagt gör pilar? Jag ritar pilar i paint som jag sen laddar upp och "snyggar till" i photoshop. Jag har bara adobe photoshop så jag har inte den funktionen "där man ritar pilar" som vanliga PS, så då gör jag på mitt eget sätt :)

Kommentera

Publiceras ej