Blev intresserad av att börja med detta löpprogram tidigare men det blev aldrig av, sen var jag gravid och kunde inte, men NU har jag kört igång! Tanken med detta "färdiga program" är att man efter 12 veckor kan springa 5km (eller 30 min) utan problem! Jag har ju haft lite "springperioder" tidigare men då har jag sprungit drygt 4km och hållt på dö av andnöd, så tanken är att detta ska hjälpa mig jobba upp till en bra kondition :)
 
Man gör 3 pass/vecka och jag har avklarat de första 3 nu, och idag avslutade jag med 3 plankan i 45s åt gången när jag kom hem! Man springer och går i intervaller som ökas på varje vecka och det är roligare när det är intervaller och inte bara att "köra på"!
 
Veckopassen hittar ni HÄR, förut kunde man inte se utan att logga in men nu såg jag, annars finns det HÄR oxå!
 

1 kommentarer

Elin

05 Aug 2012 16:37

Ja Thilda va en liten knubbis hon :))
Åå jag har så svårt för att göra mig av med bebiskläder! Förstår inte... MEN jag borde för vi har massvis som bara står å tar plats och jag antar att OM man får en till tjej så kommer man iaf att vilja köpa de mesta nytt. Va de några spc kläder du tänkte på??

Kommentera

Publiceras ej