Tog en promenad på förmiddagen idag så Tilde fick sova och få frisk luft!
Invigde mina nya skor, superlätta och sköna att gå i!







Och sov de gjorde hon, i 4 timmar :) Sen försökte vi väcka henne för mat.. Hon hade nämligen inte gått upp så mycket som hon borde igår så de tyckte jag skulle försöka mata lite oftare till nästa vecka så får vi se hur det ser ut då!

Nu slappar vi hemma, inväntar gårdsfest på dagis som börjar kl 17! Fikat är framtaget och så blir det några kalla pannkakor till Max :)

4 kommentarer

Malin

30 May 2012 17:09

Ja eller dra in, ja fick hem brev att dom ska återkallas. Britax stolarna som är köpta i år mellan feb-mars tror ja det är dom som man fäller ner handtaget och sufletten i samma på sidorna om du förstår:p men man kan gå in på britax hemsida och slå in sitt stolsnr och kolla om man är berörd:) det var inte vi tack och lov:)

Anonym

30 May 2012 19:22

Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna förhandsbiljetter till den kommande filmen LOL.

Vore kul om du deltog. För att läsa mer: http://beatas.spotlife.se/2012/05/29/tavling-vinn-forhands-biljetter-till-lol/#respond



Malin

30 May 2012 21:54

Man skulle skriva in nått men om du googlar typ återkallelse av britax stolar kanske du får upp det:p ok men då är det nog lungt:) hehe ja det var ju ett tag sen men endå lite läskigt när det har varit fel på dom och behöver återkalla dom men ja antar att det bara var som som släpptes nu i år. Går det bra med lillan föresten? Jätte söt:))

Monia - mamma till Tuvalie

30 May 2012 22:53

sv: förlåt för sent svar, men bättre sent än aldrig ;) Privatbloggen vill jag tyvärr inte ge ut - än, kanske i framtiden då hör jag av mig till dig :)



Baseballtröjan tror jag är köpt på Lindex, men är inte helt säker eftersom vi fick den...



Och angående bristningar så har jag också läst massa olika, men Sofies hudläkare sa till henne nyligen att hon absolut INTE skulle sola bristningarna för då kunde dom bli mörkare :/ Så jag litar på vad en hudläkare säger iaf, men man vet ju aldrig.. Hoppas iaf att mina bristningar försvinner inom några år ^^



Kommentera

Publiceras ej