VECKA 1
Sista veckan för detta år men även första för 2014!
 
  • Bestämde mig förra nyår att skriva veckolistor och jag tror att jag gjort det nästan varje vecka?

  • Idag ska vi till Järnvägsmuseet, Max gillar ju tåg och just nu har de även nån legoutställning och det gillar han oxå! Vänner möter upp oss där och sen blir det nog mat på Max efteråt!

  • Ingen övervåning är färdig som jag ville före jul, men vi måste fan sätta fart! Blir tokig på hur det ser ut där, synd om Max som sover i värsta byggkaoset :(

  • Nyår kommer vi att spendera med barnen hos Peters föräldrar. Det blev enklast så, många som ska jobba och bara vara hemma och det är ju lite bökigt att ha med sig småbarn, så vi åker dit och äter, sen när barnen somnat blir de nog lite kortspel eller nått :) Är vi vakna tittar vi väl på fyrverkerier och skålar vid 12-slaget!

  • Jag hoppas få veta om jag får jobbet jag var på intervju eller inte denna vecka! Annars måste jag kolla om vikariepoolen är öppet i veckan så man kan ringa och "anmäla sig" där.

  • Från och med onsdag tänker jag försöka vara nyttig igen! Haha, det har blivit alldesl för mycket för det goda nu och ny syns det verkligen på kroppen och det märks tydligt på kläderna. 
    Jag hoppas jag och Peter kan vara duktiga denna gång!


  • Hoppas hinna ringa och boka lite lekträffar med några från Max dagis, det blev bestämt innan jul att de skulle leka, men än har inget hänt!

  • Skulle faktiskt vara trevligt med lite snö! (Men läste artikel igår att vi kunde glömma vinter i januaria, februari och mars och sen vill man ju ha sommar?)
    Bara grönt och regn ute! Jag vill åka pulka och skoter och leka i snön!



     

Kommentera

Publiceras ej