När vi va i Ullared sist gick jag ju miste om förvaringsburkar med moln på, men när jag va på IKEA före jul så köpte jag nå rödgröna förvaringsburkar där som jag tänkte måla om. Max sprayade jag för längesen och de blev svarta båda två och idag tog jag tag i Tildes. Blandade vanlig vit väggfärg med lite röd hobbyfärg så gjorde jag två olika rosa nyanser, den mörkaste såg så ljus ut i burken men nu efteråt tycker jag att den blev snäppet för mörk, men betydligt snyggare än från början i alla fall! Så enkelt tips, köp billiga askar och måla själv :)

Så här såg dom ut från början!
 
 




 

1 kommentarer

Emma Sundgren

27 Feb 2014 17:59

Men åh Tack för dina svar sötfis!! :))
Jag såg det nu först!

Fy pyttsingen så smart det där var då! Jag fullkomligt älskar boxar, som resten av nordens inredningsnördar ;)


Kraaaaam

Kommentera

Publiceras ej