Vi har avverkat en vecka till! Förra veckan bestod av jobb, simskola, husvisningar som vi skulle hålla oss borta från, skoteråkning på lördagen sen lite tjejkväll med utgång och på söndagen mådde jag kasst! 

Igår jobbade jag till 13 och sen lagade jag en supergod lasagne, provade ett annat recept än mitt vanliga och det blev sååå gott! Ska visa er! 

Idag gjorde vi kycklingsallad som man fick plocka ordning själv. Jag jobbade till 16,30 och då åkte Peter och Max direkt på simskola medan jag och Tilde skar upp grönsaker och kyckling. Eller ok, jag skar upp och Tilde sprang som vanligt runt med hjälm, nya strumpor och gummistövlar som agerade skridskor och ett tag satt hon jättekonstigt på sin stol och lekte nått :P

Barnen sover nu, Peter åkte preis till jobbet och jag funderar pm jag är magsjuk eller inte. Sprungit på toa flera ggr sen jag kom hem och direkt efter maten fick jag springa och sen tog jag två chokladbitar för en stund sen och fick springa igen.. Fan va tråkigt! Vi går om varann med sjukdomar på jobbet och jag som aldrig är sjuk annars. Antar penicillinkuren från halsflussen slog ut allt så jag blev väldigt mottaglig för sen i söndags har jag varit täppt och snorig och haft ont i halsen och huvudet.. Och nu dålig i magen då!! Suck! Hur vet man om man är magsjuk eller bara dålig i magen? 




Kommentera

Publiceras ej