Fan va kul det var att gå på innebandy igår! Max var med utan problem i 45 (av 60) minuter och då började han känna sig lite trött men höll ut sista stunden och jag var så nöjd! Kul att han faktiskt försöker :) jag hade inte väntar mig det faktiskt så det var såå skönt att se! 

När vi kom hem fick dom mellanmål och sen tog vi det lite lugnt med lera och lego tills jag blev sugen på semla och skulle göra cupcakesemlor men jag provade två recept och ser blev INTE bra med glutenfria mjölet. smeten stelnade aldrig utan blev bara bränd och rann över formarna. 
Så det blev ingen efterrätt!
Men jag gjorde en god middag med fläakfile i senapssås och med pommes, broccoli och blomkål till!
 
Två bilder på väldigt långt håll men han dribbla genom banan och sköt sen in i mål! 



2 kommentarer

Morfar

26 Jan 2015 23:44

Heja Max,

Mormor

29 Jan 2015 16:07

Kul för Max och kul för mamma!

Kommentera

Publiceras ej