Usch, sovit dåligt inatt. När jag la mig hade jag skitont i magen och mådde illa, somna till, o vakna igen 01.15 o mådde likadant, ville på toa men orka inte ur sängen. Vakna igen mellan 04-05 nångång och sen strax innan klockan ringde 06.30. Men lyckades somna om o klev upp 70.30 ungefär, lagomt trött då.

Lämnade barnen på dagis, H har blivit frisk och fick följa med idag. Sen hem o bara bytte skor, för mina stövlar var dyngsura efter färden till dagis. Cyklade iväg till nästa jobb och jobbade. Sa att jag sluta 13.30 men titta jag schema och upptäckte att det var 15 eftersom farmor hämtade barnen idag. Kom hem och vek undan lite kläder och stöka och dona, sen kom C med barnen runt 17, då va jag helt slut, inte ätit lunch heller. Satt i soffan ända till 18.15, åt lite soppa och en liten tomat.

Skulle på träff för barnflickor tänkte jag, men orkar inte, så ont i hela kroppen och yr av trötthet. Så ska se tv sen försöka sova tidigt idag.

Mellan huset och jobbet är de max 30, så finns det en skylt som visar hur fort man kör när man kör förbi, i lite nerförsbacke, så jag var uppe i 24km/h utan att trampa, bara rulla :)


image54

Kommentera

Publiceras ej