Blev ingen Christian idag.. en ny tjej som tagit över hans pass, men det var tydligen bara en eller två gånger kvar. Sen börjar dom med nå sommarschema.

Tog tidiga bussen dit o handla lite frukt, cigaretter och chips (!!). Usch, det var inte bra, men jag åt inge godis under hela helgen och köpte en bilpåse för bussresan i söndags, men åt nåra sen somna jag. Så jag var värd lite chips. Nästa vecka måste jag börja hårdträna igen. Känner verkligen att det inte blivit mycket träning nu denna och senaste två veckorna.

Minst tre gånger får det bli nästa vecka, så är det bara! Det är ju för sjutton sommar snart, då måste man vara sommarsnygg, om jag nu kan gå ner nått kilo tills dess. Går inge vidare för mig, vet inte vad jag gör för fel :( Har gått ner ett kilo ca, pendlar varje dag nästan på flera veckor, inge roligt.

1 kommentarer

Alexandra

29 Apr 2008 23:09

CRRRRRRRRRRRRRRRRRRISTIAN!!! :(

Kommentera

Publiceras ej