Usch, vi ringde nyss o beställde pizza. Blä. Jag vill egentligen inte ha, men orkar inte laga mat o vad gör man då. Nästa år ska jag sluta med all denna skitmat. Usch, det äcklar mig egentligen, vad man trycker i sig för något. Så då ska det definitivt bli ändring. Usch!

Måste ta tag i träningen igen oxå, gå o simma eller nått i alla fall, så man kanske lyckas stärka nån fjantig muskel man har.

Nä, idag känner jag mig bitter, eller i alla fall just nu.

Kanske ska fortsätta vaxa benen som jag höll på med innan jag åkte med älskling ne rpå stan,gör ju så satans ont bara o de blir inge bra. Men ska prova lite mera kanske.

Blä för allt. Hoppas jag blir trevligare efter maten, även om de är skitmat.

1 kommentarer

lindaaq

30 Dec 2008 17:15

Nämen, du också ? jag har en ledsen dag idag tror jag. En jobbig dag med andra ord, mycket känslor och tankar som styr, jag säger och BLÄ ! bara att vänja sig antar jag.. Hoppas pizzan smakar, själv bestämde Eric tacos idag, och nu är jag hungrig men han drog iväg till årsunda för att åka på isen.. Så här sitter man ensam och hungrig.. Då blir man lätt mer bitter haha .. suck, hörs säkert sen ! hoppas humöret ändras till de bättre :) Kram

Kommentera

Publiceras ej