Inatt har jag sovit riktigt taskigt.. när jag la mig igår, som blev senare än jag tänkt, så bara knaka de o gjorde ont i hela ryggen, från svanken till nacken. Usch, fick ligga på sidan o försöka ha vetevärmaren så gott de gick på ryggen. Somnade i alla fall, men vaknat flera gånger, å när klockan ringde så kunde jag inte sova längre. Förutom sista två minturarna, då slockade jag igen!

Klev iaf upp strax innan 07 o då var internet dött, så jag fick äta frukost tillsammans med The Voice på tv:n istället :) Jag tror att det är helg idag, typ lördag, vet inte riktigt varför, men men, skönt att det är fredag imorgon iaf! Men jag jbobar hela helgen, men inga jobbiga pass nu, bara korta o inga tidiga på morgonen!

Var iaf in på Prix Coop när jag slutat o köpte lite äpplen, de va slut imorse o jag ville så gärna ha med mig till jobbet, men jag har ätit ett nu istället!

Älskling är ute o letar sjöar med plogad bana med sin bror, så dom kan slita på bilarna lite :P Haha, knäppgökar. Jag ska nog sitta här en stund, sen måste jag nog sova en stund, för jag har varit helt slut hela dagen.
Försöka sträcka ut ryggen ska jag oxå göra, för den är inte på min sida idag heller :(

Tjopp!

Kommentera

Publiceras ej