Rätt OK dag på jobbet! Gick sjukt segt o jag var riktigt trött mellan 8.11,30 ungefär, sen klädde vi på oss o gick ut med hunden i över en timme. Var tillbaka strax efter 13 o då började vi med mat, sen var kl 14 när vi åt! Sen gick tiden rätt snabbt fram tills 16 o då var jag ut emd hunden snabbt sen åkte jag hem!

Var in på Coop o handlade lite nödvändigheter o nu har jag suttit här en stund. Fruktansvärt ont i huvudet nu igen, kanske jag har en hjänblödning jag med? :S
Nej, det får jag väl hoppas att det inte är, men förbaskat ont gör de!

Ska ringa älskling nu o se om han vill ha mat eller inte, annars gör jag bara en omelett till mig själv. Först ska jag ställa mig i duschen o njuta ett tag, hoppas huvudvärken släpper med en alvdeon o en varm dusch på det!

Hörs sen!

1 kommentarer

lindaaq

31 Jan 2009 18:38

hehe ja de är ju en del saker, skönt att ha de som kostar lite mer ur världen också :) Sjukt skönt och mysigt att få hem dom ! :) hehe jao, gå och rulla på den ibland sådär ;)

Kommentera

Publiceras ej