Idag va jag till barnmorskan på efterkontroll.. (snart gått 8 veckor sen förlossningen!!) Vi pratade lite om förlossningen, hur jag mått och hur allt fungerar. Inga problem nånstans! Fick utskrivet nya p-piller som jag var och hämta, här blir det inga syskon gjorda på ett tag :) Det får vänta lite, nu ska vi njuta av våran Max först!

Jag har 2,5kg kvar till inskrivningsvikten så det är ju inte så svårt kan jag tycka, bara hoppas dom ryker snart oxå. Hoppas börja träna o ta mer promenader nu efter flytten, ska även lägga om lite matvanor sen när Peter börjar jobba igen (17e augusti) då får det vara slut på semester-slappet med allt! Har träningskort till 8e-9e september, som jag betalat 375:-/mån sen september förra året och jag har varit där max 10 ggr. Otroligt synd, men istället kom Max och han är värd sååå mycket mer än så!

Så härmed avslutar jag min graviditet och önskar mig själv ett stort lycka till med viktnedgången!

2 kommentarer

Mija

02 Aug 2009 22:39

Lycka till med viktnedgången, och du, jag är övertygad om att det kommer gå galant!



Ha det gott!

Sanna

21 Oct 2009 13:22

Åh, vad mycket roligt jag hittade i kategorin graviditet! Jag får lov att tjuva lite saker :) Vart hämtar du det här mer beskrivande vad du är i för vecka och hur många dagar det är kvar osv?? Kram!

Kommentera

Publiceras ej