Ja, igår efter jag skrivit vid 00.30 så tog de en stund innan jag somna, älskling la sig oxå, men sen klev han upp igen o skulle spela tv-spel så han kunde sova länge idag o orka jobba natten som kommer. Så klockan var nästan 1.30 innan jag började blunda o då ställde jag om klockan så den var 2.30 så jag har alltså bara sovit 4,5 timme nu :( Vaknade iaf lätt, men detta jobb är såååå segt, o är man trött är de bara värre.

Jag hoppas i alla fall att dagen går snabbt, vilket jag inte tror men men. Det kliar nå fruktansvärt i halsen på mig o jag va inne på att sjukanmäla mig då brukaren är oerhört känslig, men jag är inte tillräckligt sjuk tycker jag. Utan då är det bara för brukarens bästa, men jag åker dit o provar. Annars får väl brukaren skicka hem mig om de är så. Det är ändå 8,5 timme helg-ob och därför jag tagit åt mig detta pass nu i slutet av månaden, för att skrapa ihop någon extra krona till nästa lön. Vi får se.

Slutar 16.3o om allt blir som vanligt o då blir de raka vägen hem o kramas lite snabbt med Peter, för sen börjar han jobba 17.45 :( Men då ska jag ersätta honom med Veronica och äta Kinamat med henne! Mums! Men usch vilken helg, restaurang tre dagar i rad och imorgon ska jag vägas hos barnmorskan :P

Nä, nu måste jag äta upp yoghurten och borsta tänderna. Vi hörs sen!

1 kommentarer

Z A N D R E A ´s värld

29 Mar 2009 12:17

nej det kan man inte : ( tyvärr. Då slåss dom tydligen på liv å död :P hahah, knäppisar!



Haft en bra helg? :) kraaam

Kommentera

Publiceras ej