Max somnade för ca en timme sen men har vaknat till två gånger sen dess (jag blir galen!) fast han hade varit vaken sen 16.30 och bara sovit två gånger idag. Jag ska snart lägga mig så vi kommer upp imorgon! Nu är Peter ledig i veckan och hans nästa lediga vecka är julveckan så jag hoppas hinna beta av lite julbak och julstök denna vecka när jag har hjälp med Max!

Eftersom jag inte hunnit köpa blockljus och inte gjort klar min adventsljusstake för i år (!!) så får ni en paint-ritad så länge ;D Ska köpa ljus imorgon och knåpa ihop en!


Nu gnällde Max igen så Peter gick upp.. suck. Konstigt att han kan sova flera timmar vissa nätter och vissa nätter krångla som aldrig förr :( Jag ska kolla lite till på datorn nu sen ska jag gå upp och göra mig klar för sängen. Hoppas Max somnar in ordentligt och sover några timmar nu!

Kram på er!

3 kommentarer

Tant Ulrika

30 Nov 2009 11:40

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-par-belliotofflor.html



Kika gärna in o delta i den med =)

Madeleine

30 Nov 2009 13:04

Hej hej, nej tyvärr, inget svar än. Har talat med en annan bloggerska som haft en tävling med dom oxå - hon har eller inte fått något svar från dem!! Nåt skumt är det.. hmm.. Återkommer så fort jag vet nåt, ja fortsätter ringa och maila dem!!

Madeleine

30 Nov 2009 17:19

Nej, precis, haft flera tävlingar tidigare utan problem!! :-o himla konstigt!!

Kommentera

Publiceras ej