Gud va svårt men jag ska försöka, skriver 7 saker, sen kanske dom inte är så intressanta..


Jag har fått en Award av Desirée :D


När man får den så ska man skriva 7 "intressanta" saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare! Så här kommer min lista:

♥ Jag hatar att använda strumpor men på vintern måste man ju.

♥ Jag älskar choklad och ostkrokar! (men just nu ska jag inte äta sånt!)

♥ Jag sökte till socionomlinjen (för 2 år sen) men hamnade som 175:e och 480:e reserv i Gävle och Uppsala så det blev inget.

♥ Jag tycker om att baka och laga mat.

♥ Jag har varit i Uruguay i två veckor.

♥ Jag har tidigare jobbat som telefonförsäljare i 3 år.

♥ Jag skulle gärna lära mig att göra gelenaglar i framtiden.


Jag ger awarden vidare till dessa bloggare:
Reglerna:

♥ Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
♥ Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
♥ Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
♥ Skriva 7 "intressanta" saker om dig själv.

7 kommentarer

W I C T O R I A

19 Aug 2010 14:38

jag älskar också just otsbågar & choklad! Godast :)

Linn

19 Aug 2010 15:50

Sv: Nja, de kanske va liknande men inte samma :D

Anne

19 Aug 2010 18:30

Ååå jag kom på nu att jag fick en sån där av dig förut som jag inte har gjort.. :s

Alexandra

19 Aug 2010 19:12

Kul med award :)



Ja jag såg också den på reklamen, men den var inte lika snygg i verkligheten.. Men dom hade massa annat snyggt på HM! :)

My Beauty Secrets

19 Aug 2010 19:49

åh vad kul ska försöka fixa det ikvällk :) men herregud vad är det jag läser, tycke rdu inte om strumpor? shiit jag skulle aldrig kunna gå utan sgrumpor :P

My Beauty Secrets

19 Aug 2010 19:50

åh vad kul ska försöka fixa det ikvällk :) men herregud vad är det jag läser, tycke rdu inte om strumpor? shiit jag skulle aldrig kunna gå utan sgrumpor :P

Fia

20 Aug 2010 08:13

Ja, jag jobbar med Sofia. Fruktansvärt tragiskt =(

Kommentera

Publiceras ej