Imorgon blir det skola mellan 10.30- ca 16 för min del och därefter måste vi fixa lite inför Max dagisstart på onsdag. Ska kolla att hans gummistövlar passar, köpa "vanliga" blöjor då dom helst inte vill ha up&go som vi normalt använder, kanske köpa en ryggsäck och nå fler mjukisbyxor att ha som extrakläder.

Sen ska jag köpa kräftor för på lördag är det dags för kräftskiva, ÄNTLIGEN! Som jag längtat efter att äta kräftor och nu blir det på lördag och det tar ju ett tag att tina så då ska jag passa på att handla imorgon när vi handlar resten :) Jag ÄLSKAR kräftor och skaldjur över huvudtaget :)


Vi har alltid köpt Pampers åt Max och det har alltid fungerat jättebra, vad köper ni för märke?

5 kommentarer

Sofie

30 Aug 2010 22:24

Vi köper aaalltid dom som du har på bild, tycker att dom är jättebra! :D

Sofie

30 Aug 2010 22:30

Jag tycker inte heller om libero, dom är ju jättetjocka, tycker de känns som att dom har massa kiss i blöjan på engång :P hehe. Näe, vi har inte heller provat några andra bara för att dom vi har funkar så bra :P

Mormor

30 Aug 2010 22:35

ni kan ju ta de vanliga som jag har, så kan jag köpa up&go nästa gång

Evelina

30 Aug 2010 22:42

Jamen vad smart, både lyktan och annonsbladet :)



Är du nervös inför inskolningen? Det är både och för mig, spännande :)

Fia

31 Aug 2010 20:01

Jag hade alltid Pampers år Arvid när han var mindre för jag tyckte Libero var alldels för tjock, men när han började bli 10-12 månader tyckte jag att det luktade så mycket pink av honom så fort han kissat en gång och den bara hängde ner, så jag bytte till Libero och dom är mycket bättre =)



När Arvid är hos Mamma min så använder hon Willys egna och dom är riktigt bra och bra mkt billigare =)



Smaken är som baken ;)

Kommentera

Publiceras ej