I lördags va vi på julbord med en del av min släkt! Underbart gott! Jag åt mest bara sill och lax i mängder. Åt inte ens en potatis, korv eller köttbulle :P Sen gick jag in på efterrätterna och efter det kex med ost och vindruvor! Innan vi gick blev det även några godisar! 
Max åt allt möjligt han med och han åt mycket!

Vi glömde kameran hemma så de första korten är lånade från min kusin Rebecka, dom andra är från min telefon.

Sill och strömmingsbordet


Massvis med lax och på andra sidan va de andra sorters kött, rostbiff, korvar, kalkon m.m


Marängsvwiss, chokladpudding, kladdkaka, kola/knäckkaka (supergod!) ris a la malta m.m

"Stör mig inte när jag äter!" :P


Max (som nyss hade blivit tvättad) äter choklad i mormors knä :P




Sugen på godis?


Så fina burkar, jag vill ha sånna!!





Glöm inte att vara med i min tävling om 3 valfria lack! Här hittar du den!

6 kommentarer

Emelie

29 Nov 2010 22:56

Idag var Leon bara med på att baka bullarna, och det krävs ju lite tålamod. ;D Jag brukar passa på när han är på dagis eller när han sover, för jag får panik om inte allt går exakt enligt planerna, men jag ska försöka skärpa till mej och ha med honom fler gånger, för han tycker att det är jätte kul. :)

Emelie

29 Nov 2010 23:01

Ja, det kan vaar bra att ha lite avbyte hemma. ;D



Tack så jätte mycket, det är helt otroligt underbart att äöntligen ha fått honom tillbaka, och det känns som om allt äntligen går frammåt för mej nu. :)

Emelie

29 Nov 2010 23:04

Vad roligt, jag kikar in på din så ofta jag hinner jag också, men jag så dålig på att kommentera. ;D

My Beauty Secrets

30 Nov 2010 10:25

nej nej, jalusier är ett annat ord för gardin i tyg. Det är en sån där som du hafde några inlägg ned, en jalusi är engardin som går att hissa upp och ner :)



åh jag vill me dpå julbord !!!

Ylva

30 Nov 2010 13:40

Hej! Tror du att du kan hjälpa mig nån dag sen när du har tid och lägga till och ändra lite bland kategorierna? :P Har noll koll och vågar inte röra ifall jag skulle klanta till nåt :P

anna

30 Nov 2010 19:59

hihi det är lite klurigt första gångerna, men sen kommer man snabbt in i det :D

Kommentera

Publiceras ej