Vi va in till Gävle på em idag och lämnade tillbaka en skruvdragare på Clas Ohlson eftersom jag fick två i julklapp. Fick 199kr tillbaka så vi köpte de där handtagen jag skrev om igår! De kostar egentligen 30kr/st men köpte man 10 så blev de "bara" 25kr/st. Nu fanns de bara 10 så vi har beställt 20 till.. så totalsumman blir 750:-, fruktansvärt dyrt tycker jag..

Men jag ser de som så att vi hade 200kr tillgodo där + att jag sålt tallrikar och en klänning idag för 200kr så då är de "bara" 350kr vi får stå för själva och de känns bättre!

Visst blev det mycket bättre?
Skitkassa bilder, ska visa bättre sen! Har inte hittat laddare till kameran sen flytten så de blev mobilbilder i kasst ljust, därför fick de bli svartvita!





När vi titta på IKEAs hemsida igår såg vi att Lidingö-luckorna är typ identiska med våra, så vi va in o titta på de idag då vi tänkte ta bort en gammal kyl/frys som bara står och göra skåp istället, men de skiljde lite lite på dom :(

3 kommentarer

wictoria

29 Dec 2011 22:31

va snyggt det blev! :) Jag måste också byta handtag i köket.. Har ljusbruna trähandtag just nu.. Tååål inte! Haha :)



sv; Ellos :)

Therese - Sockenvägens Söta

30 Dec 2011 21:45

Vilken skillnad handtagen gjorde!!! Önskar dig ett fint avslut på året och ett gott nytt år!!!

Elin

31 Dec 2011 11:48

Vilken skillnad de blev med bara nya handtag!! Jättefint :)



Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej