Igår va jag in till Barnens Hus lagom tills de öppnade. De har 75% rabatt på alla kläder och både Tilde och Max behövde nya overaller! Tilde behöver en som tål snö o kyla bättre än fleeceoverallen och Max har tre overaller men jag tycker de är för tajta allhopa!
 
Det var ganska så urplockat, hade jag vetat hade jag åkt dit redan i onsdags och trängts men men, jag hittade iaf lite saker! Totalt skulle det ha kostat 2500:- men jag betalade bara 600:- KAP!
 
Tights, förr 99:- nu 25:-
 
 
Strumpbyxor och ullstrumpor, förr 69:-/st nu 18:-/st

Vantar, förr 189:-/st nu 47:-/st
Mössa och vantar, förr 99:-/st nu 25:-/st
 
Didriksonoverall, förr 599:- nu 125:-
 
Overall, förr 899:- nu 225:-
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Nikita - mamma till Albin&Meja

03 Jan 2013 09:15

men jävlar vilka fynd!! de där kan man verkligen kalla REA :D

Kommentera

Publiceras ej