Idag är Peter på svensexa för en kompis så jag har varit själv med kidsen.. fram till kvällen va de finväder och mycket varmt så jag fyllde poolen åt Max och alla va nöjda och glada! Efter lite pannkakslunch på altan tog vi en tur till mamma för att kolla om det fanns nå hallon och det gjorde vi så vi plocka nästan 2 L, svårt när Max åt ur burken hela tiden ;D Ska köpa egna plantor så vi får egna nästa sommar för satan så gott de är :)
 
Nu ska jag starta en film, aningens senare än tänkt men Max vakna och skrek och gorma i en timme innnan han slocka i ett ljust gästrum och Tilde somnar och vaknar hela tiden, men hon är iaf snäll så hon får väl se film hon med :) Hon har fått sitt kvällsmål iaf så nu är hon nöjd tills imorgon bitti :)
 
 
Denna blir det!

3 kommentarer

Sofie

29 Jul 2012 17:18

ja de blev faktiskt riktigt bra :)

hehe, nää, jag har sökt ööööööööverallt efter kuddar som man ha ute jämt eftersom iiiinga kuddar till loungmöbler m.m går att ha ute, eller ja, inga tål vatten.
Men dom enda dynorna jag hittat som gör de hör till soffan för 20 000 som jag så gärna vela ha och de har vi inte råd med :P
Så då kände jag att om jag endå måste ta in kuddar som är gjorda för att vara ute varje dag kan jag lika gärna köpa kuddar som inte är gjorda för att vara ute :P hehe.

Sofie

30 Jul 2012 10:20

Hehe, nä de blir nog iinte så skönt :P Men jag har därimot tänk sy kuddar utav markistyg för de är faktiskt "sittbart" :P Men de får bli nästa år :P haha.

Ja, de lustiga är att fleeeeera utav grejerna jag har klickat hem från ebay har jag sett PÅ PRICKEN lika på bla nelly & andra sidor som säljer kläder. De enda skillnaden kan jag tänka mig är att det är en annan "märkeslapp" på dom & där säljer dom de för 3 dubbla priset :P
Här -> http://www.ebay.com/itm/290692838230?var=590060039306&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_7023wt_1286 är kjolen :)

Jag har också fått hem en svart skoj som är lång bak och kort fram från ebay :P hihi.
Va är de för färg på din då? :)

Therese - Sockenvägens Söta

30 Jul 2012 17:06

Hallå, har fyllt år, varit sjuk å borta i stugan så jag har inte sett din kommentar förrän nu, men jag körde på tiden, dvs när jag hade avverkat ca halva tiden av passet oavsett längd brukade jag vända men med marginal uppåt, å resterande bit av sträckan som blev över tills jag kom hem gick jag i rask takt :-D

Kommentera

Publiceras ej