Max fyller ju snart 3 år så han ska väl få en önskelista han med :)
Vi har i alla fall köpt en bil (den på bilden!) som han tjatat om länge (som är svår att få tag på och dyr!!) och så ska vi nog köpa den gröna sparkcykeln som han såg i ett reklamblad och ville ha!


Han själv säger att han vill ha en skateboard och bilar!
Pussel gillar han, men de han har ca 35-40 bitar är lätt som en plätt, så lite svårare kanske!
Jag skulle vilja att han fick en sandlåda (det ska va med lock! den på bilden är bra, jula 495:-) och ev en lekstuga men vet inte hur mycket plats vi har!
Flaggtshirtarna från Kappahl skulle han gilla eftersom han fastnat i flaggträsket
Bord med parasoll från Rusta
Kläder i 104, shorts, tshirts och finare tjocktröjor! Helst inte massa blixten på allt! :)



På lekmer.se får man fram till den 12e 20% rabatt på ALLT! Så in och titta där först för bra priser! Ange koden: 7dyWcLM15 för att få rabatten!

UPDATE: Pappa köper sandlådan! :)

8 kommentarer

cecilia

08 May 2012 14:24

hej tjejen, hoppas allt är bra med er, och med magen! :D

Har ni någotn släkt här i närheten av fredriksgatan i vallhov? tyckte jag såg dig här för ett tag sen :P

läste att max har stl 104 på kläder, jag har en hel del jag precis rensat ur, ur isaks garderob. som du skulle kunna få köpa för en jätte billig peng,om de är något du är intresserad av. vill bara bli av med de!! :P

kra,

Ylva

08 May 2012 17:40

Jag har inte gjort klart en kurs så därför får jag inga pengar :/ Men så fort jag fått ihop poängen så kommer det rulla på.



Hmm, nä det klart men är man inte mycket i skolan första terminen? Har för mig att schemat var fullspäckat då när jag började läsa? :P Får se, jag kommer i alla fall ligga kvar i vikpoolen även om jag pluggar :)



Ja, hur ska jag förklara? :P Om man läser ett program ex och har läst en kurs så kan man validera (alltså slippa den/hoppa över den och visa det man gjort) istället. Men det är kanske skillnad med praktik/jobb.

sofie

08 May 2012 21:57

åh tack för tipset, jag klickade också hem en ;P hehe.



Jag provade daimkakan men den var en besvikelse faktiskt :P jag ska leta rätt på ett och prova mig fram till jag hittar ett så att dom smakar så som jag vill :P haha. Men jag kan lägga upp receptet endå om du vill :P Jag röster dock på twixkakan ;P

Fia

09 May 2012 08:53

Hej. Har du lust och hjälpa mig igen? ;) jag vill byta header och ändra lite i texten bara :) fast jag hoppas att du inte har tidning hållernpå föder barn istället :)

Fia

09 May 2012 08:55

Iphonen skriver lite som den vill såg jag :) hoppas att du inte har tid utan föder barn skulle det stå :)

louise

09 May 2012 12:43

svar: Ja Lucas har smakat mkt av mig också och har fått större bitar :) han fixar det,tar lite längre tid o äta och han ska tar ut det och kladda då :) men Lucas är duktig han äter faktiskt allt i stort sett :) dock när man började med mat ville han inte ha hemlagade purer och sånt,så skönt att det ändrar :) billigare än att köpa barnmatsburkar!



kläm ut din bebis nu :) och lycka till!

är lite avis :) kram

Fia

09 May 2012 12:44

Jadu ibland funderar jag också på hur det går ihop. Men än så länge "hakar" ju bara Hjalmar på =)

Nu har jag mailat dig, tack så hemskt mkt för hjälpen och tryck ut lillfis nu =P

Ylva

09 May 2012 19:37

Hmm, jag fattar men jag ligger efter med två kurser tyvärr :/ Alltså 30hp och måste göra klart 15hp innan jag får studiemedel :/ Jag har iof en vettig anledning till varför jag inte avslutade men behöver ett intyg och jag vet inte om jag får tag i det :/ Men det ordnar sig, i värsta fall får jag ju jobba under tiden, man kan ju jobba helger i värsta fall, tjänar ju mer och så slipper Lilja dagis när Fredde är hemma då :) Jag får ta det som det kommer.



Ah, blir spännande att se om jag kommer in och hur utbildningen är nu :)

Kommentera

Publiceras ej