Peter är borta ikväll och imorgon så jag och barnen passade på att äta lax till middag och sen fick de lite stjärnchips efter maten för då skulle de sitta stilla i soffan framför bolibompa tänkte jag men Max for runt, låg på golvet ibland och Tilde sprang i soffan och plocka med allt i fönstret :P nu sover iaf Tilde och jag och Max har dukat fram grönsaker och dipp och tittar på Fångarna på fortet 👍

Så nu blir det slapp i soffan tills vi inte orkar mer, förra fredagen somna Max på soffan precis innan det tog slut så vi får se hur länge han håller ut idag! Jag somnade nästan när jag la Tilde eller jag sov nog nån minut men sen hörde jag Max ropa att han va klar på toa.. så jag är nog inte svårsövd sen :)

https://cdn3.cdnme.se/198446/6-3/pic_5220e1e4ddf2b327c4cbf387.jpg" class="image">

1 kommentarer

Therese

31 Aug 2013 15:43

Kul att läsa din lista, delar många av punkterna, bla fot och disktrasefobin :-D

Å när jag ser grönsaksdippet inser jag vad jag måste fixa tills kvällsmyset... ser så gott ut!!!

KRAM

Kommentera

Publiceras ej