Igår när det var dags att sova på em för Tilde så gick jag ut med henne i vagnen och tog Max med mig, han ville gå till vattentornet så det gjorde vi. Tilde somna rätt snabbt och jag släpade upp vagnen i oplogad backe för att komma till vattentornet, för att vara där ca 1 minut sen skulle vi gå ner igen.
 
Tilde fick stå ute och sova medans jag och Max roade oss med annat, först åkte vi spark, sen hämtade vi boben och jag drog honom fram och tillbaka på gatan, sladdade, körde in i snöhögar osv. Sen avslutade vi med att göra en snögubbe och en snölykta! Vi var ute drygt en timme innan Tilde vakna och det var dags för middagsfix!
 
Skönt att få "egentid" med bara Max ibland, och utomhus går det bättre att leka, förutom att jag sa åt honom 235016394ggr att INTE äta snö! Men förutom det var vi rätt sams, tills vi kom innanför dörren, då börja det direkt med tjat och gnat.. himla tråkigt.
 
Lite taskiga mobilbilder
 
 
 
 


 
 
 

1 kommentarer

Therese - Sockenvägens Söta

30 Jan 2013 18:08

Vilken fin snögubbe! Å japp, pillar ur sista stearinet med en sked å sedan in i diskmaskinen, ut kommer en användbar kopp, just nu fylld med fruktsallad å vaniljvisp :-D

Kommentera

Publiceras ej