Vi ska ha loppis i Årsunda nu på lördag, kl 10-16 (inställt vid regn) vid bussgarget på Färnebovägen 18 längs 272an. Vi har kontanter och swish! Välkomna!
 
Varje kväll när kidsen somnat rotar jag runt efter saker att sälja på loppisen, det är mest krims krams som ljusstakar, vaser, inredningsdetaljer m.m + barnkläder, mest ytterkläder än. Ska se om jag får tid och ork att rensa lite bland deras egna kläder och kanske mina egna. Men tänker att ytterkläder kanske ger lite bättre betalt och sen ska man ju få plats med allt oxå. 
 

Just nu tvättar jag en omgång jackor så de är rena o fräscha. Peter kom nyss hem från Uppsala där han köpt nya fälgar (viktigt de där:P) och jag ska ge filmen "Familjetrippen" en tredje chans. Vi började titta i måndags men jag somna, så i tisdags försökte jag se de 50 minuter som var kvar men somnade igen, så kanske jag kan hålla mig vaken en halvtimme idag :P För den är ju rolig så jag förstår inte att jag ska somna hela tiden!

Kommentera

Publiceras ej