Såg att Lekmer hade rea imorse, så jag surfade in och hittade dessa overaller från Didrikson till halva priset! Har kikat på den blå åt Max men den kostar 1295:- vilket kändes lite väl mkt. Men jag vill ha ordentliga kläder o skor på vintern så nu när den var på halva tog jag en åt båda ungarna. Lekmer har även idag 20-50% på alla skor så jag mätte Max vinterskor från förra året och de va lika stora som hans fot nu så det va ju lämpligt att det var halva priset även på ett par skor från Viking! Han har haft skor därifrån varje vinter och så blev det även i år!
Ordinariepris hade blivit 3589:- men nu betalade jag "bara" 1794,50:-
 
Nu borde de vara färdigkittade för att klara en kall vinter om snön kommer nån gång!
Overallerna är kända för att va stora i storleken, men tror inte de kan ha den mindre storleken heller och lite stor gör ju inget, vi får se.. sen är det "extended seems" så man kan sprätta så de blir lite större, så har man tur funkar de nästa år också!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej