Idag kör vi dagen i punktform! 

• Max vaknade före 6,30 å väckte även  Tilde fast jag sa åt honom flera gånger sen levde dom loppa så då blev det tvförbud idag

• Vi spelade olika spel och jag försökstekniska lite på förmiddagen

• Lunch blev gårdagens rester, korv och makaroner och jag tog lasagne! 

• Klockan 12-13 hade Tilde gympa på SGAhallen och grannen va snäll o passa Max eftersom Peter sov efter nattskift

• Tilde vägra sova så vi baka kladdkaka och fikade istället 

• Gick ut för o röja lite och för att hålla Tilde vaken men de är omöjligt med våra ungar, de va bara bråk o gnäll så Max gick in och Tilde och jag va och handla torsk och lördagsgodis 

• Kvällens middag blev torsk med äggsås efter Max önskemål, han åt två portioner oxh Tilde som nästan somnat innan åt lite mosad potatis och 3 kokta ägg 

• Nu sitter vi i soffan, barnen äter lördagsgodis och tvförbudet är släppt.. jag skulle tro att nästa gång Tilde tar nappen somnar hon men nu får det vara så för nu är klockan rätt mycket ändå! 

Dagens bilder! 









Kommentera

Publiceras ej