Öppnade på jobbet idag så hämtade ungarna vid 14 och åkte hem för mellis. Sen tog vi fram allt halloweenpynt, både gammalt och nytt och dekorerade lite här hemma och Peter och barnen gjorde ordning en pumpa medans jag lagade mat! Vi ska ha fest på fredag och ungarna ska sova hos mamma/mormor. Imorgon vankas halloweenkväll på stan men jag stänger på jobbet så jag får nog möte upp alla på stan när jag slutar. 

Idag i alla fall så hade vi gratisbiljett till bandyn som pappa fått via sin hyresvärd så jag och Max åkte ner. 
Man fick bulle och saft och så bjöd de på lite godis och så var Max med i en liten tipspromenad från OLW och tro på fan dom ropa ut hans namn som en av vinnarna så vi gick ner i foajén i halvtid och hämtade ut en massa jäkla chips!
Behöver jag säga att han satt lite lugnare andra halvlek? 😜

Nu har jag sett bigbrother och sytt en brudslöja till fredag! Snart dags att sova men imorgon börjar jag 9 så morgonstressen slipper vi! 

Kommentera

Publiceras ej