Jobbade till 15,30 och sen var jag och hätmade ut 2 paket, en julklapp åt Max och så hans paket vi beställde från Ebay med Angry Birdsleksaker, som han fått för att han ÄNTLIGEN släppt pottan och bajsar på toaletten! Helt plötsligt en dag så släppte det, och sen dess har han struntat i pottan! SKÖNT!

Efter maten som blev köttbullar, potatismos och gräddsås
kom mamma och hälsade på och jag hade lovat Max igår att göra ett vulkanexperiment, så gjorde en trolldeg och så experimenterade vi! Sen fick de leka vidare med trolldegen och de satt som ljus vid köksbordet, med varsin degklump och va bara tysta och snälla! Skönt för mina öron!! :)

När dom somnat installerade vi en ny diskmaskin,
eller ja en nyare, vi köpte en av Peters kusin! Den är inte lika tyst, konstig nog när den är nyare men ser bättre ut så det blir nog bra :D

Nu ska jag lägga mig,
imorgon jobbar jag 6,30-14 men fastnade framför ett program på 4an
om en kidnappad pojke, så ska se klart i sängen, då gör det inget om jag somnar!
God natt!
 

 

Kommentera

Publiceras ej